Friday, April 16, 2010

PeSaNan buAt dIRi sEnDiRi

Posted by fazza at 9:19 PM
Hari ini, sangat sunyi. Dok sorang2 kat umah. Tibe-tibe rase mcm takut. Takut-takut kalo mati esok hari, atau sekejap lagi...

Dah mati lagi la dok sorang, aku byk dosa. Kubur kecik+sempit+gelap tadek cahaya. Kalo mati tibe2, pastu byk dosa ngan org laen, dosa sendiri...hurm. xmasuk dosa ngumpat org lg tu. Mmg berat bahu belah kiri, byk catatan dosa daripada pahala. Sempat ke aku nak bertaubat? sempat ke nak mintak maaf ngan sume org, sempat ke nak jadik anak yg soleh terhadap mak bapak? Ya Allah aku mohon keampunan.

Dahla kat kubur kene siksa, sampai akhirat pun menderita ngan dosa2 dunia. Jauhkan lah aku dari azab api neraka. Namun layakkah ke syurga?Hurm...

Aku nak bertaubat sekarang. rase mcm da sangat jauh terpesong. Ya Allah, aku mohon petunjuk-MU. Amin.

0 comments on "PeSaNan buAt dIRi sEnDiRi"

 

faza's pocket Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal