Tuesday, August 17, 2010

UhuK!

Posted by fazza at 6:39 PM 0 comments

today i scratched my Pon-Pon...sob2..
blame my unskilled driving technique...
br 3hari lorh...aduyai.
pergh..kene lg byk praktis ni.
kene lg byk kuar jln2 kot..huhu~
PON PON!
;)

Sunday, August 15, 2010

My nEw swEeWT BaBy :)

Posted by fazza at 11:01 PM 0 comments
Syukur..alhamdulillah dengan semua rezeki yang ade... :)

Wuuu...unwrapping



i) NEXT:
~tmbah menda2 yg takde tu. heh.
~tukar sportrim
~mekap biar lg sporty.

okeh! so ade sape2 maw sponsor untuk tujuan itu?hhuhuhu~

Sunday, August 8, 2010

sorrow sunday

Posted by fazza at 12:44 PM 0 comments
I wished tears could quickly washed away the pain that i cannot bear.
Drained all the memories that i wished i don't remember.
Wipe away the feeling i wished i never had.
'
'
but
'
'
it just.
'
'
it wont go away.
The tears are still there.
'
'
but
'
'
the heart still bleed.

Friday, July 16, 2010

surat misteri..

Posted by fazza at 6:38 PM 0 comments
td kann..

mase br blik rumah

masuk lam bilik

letak barang

pastu nk amek towel

tibe2 ternmpak satu sampul putih kat bawah beg jalan2

amek la sampul tu

tgok ade name sendri kat sampul tu

dah terbuka

tgok isi, ade cd je..tapi sampul sgt lah besar

konfius..sbb mcm xpnah nmpak je sampul surat ni,

tgok tarikh, adelah 2 mei 2010

pergh, dah lame..apekah?

pastu trus on pc

tgok ape isi dlm cd..

jeng..jeng..
'
'
'
'
'
'
'
'
'
ini dia..huhu.. punye la sudah lame ini gmbr, aku br jumpe...

dan gmbr ini yg saiz besar punye ade kat rak tv.
**komen mama: 'nmpak senteng betol kaen ko..'

**Ya mama, sy sudah suroh syuhada jahit kain sy labuh2....huhu
.
tp yng pastinye kurung pahang cotton yg ini mmg gojes. i likeeee..


gmbar ni dan gmbr2 laen..ade byk lg yg patotnye di frame tp x dframe kan..

huhu..pemalas jenis apekah ini..

kasik update sketttt...

Posted by fazza at 6:09 PM 0 comments
Owh..lame sudah xupdate.. mcm2 benda berlaku

* PAC-aku x g..sbb tibe2 dtg mood mls nk keje yg bz2 gtu..huhu.. wlaupun xg, tp tetap cuti. Balik kg.

*skrg am no longer working in cheras. OUT. baru blik rumah rini. berbondong-bondong barang2 ku..huhuhu.

*Okeh...dah quit, comfirm la kene byr kan..adoi..beriban2 la jugak.

*will be heading to JB dis weken. Lame sudah xdtg. *rendu*

*Next week da start keje br. kene bangun pagi+pakai name tag.. Gambatte!huhu..

Tuesday, June 29, 2010

PAC

Posted by fazza at 5:55 PM 0 comments
owh..sy sgt neves. ade PAC kat INTAN kluang khamis ni.
Tataw mcm mane sy boley lulus ujian peringkat pertama yang memeningkan dan begitu banyak sampai nak muntah jawab soalan.
Apepun, sy akan try my best!
Owh malas r plak..

Monday, June 21, 2010

TaHnIaH Lin & HubBY

Posted by fazza at 2:51 PM 0 comments
Lin kawen sudah.
Gojes!
Semoge berbahagia selalu.
Sory, mmg sekeping ni je gmbr yg ade..huhu~
Okeh..next, nurul plak...
Pastu..haa..sapekah... ;)

JaLaN2 tGOk LaMPu

Posted by fazza at 2:16 PM 0 comments
Erm...mcm cover album plak! Dari kiri, drummer, guitarist, basist(me) and vocalist (^_~)

Eceh..gaye manje2 gedik gtu... :)


Sume org cover perut. Tataw nape. Padahal ramping2 je sume..ngee~


jue and me.

Pari-pari sakura..~
Event: Jalan2 tgok lampu+Reunion Bekas2 lecturer+Lecturer+soon to be bekas lecturer @MUCH..hoho~
Tarikh: 18 Jun 2010
Sape: Jue, Nurul, Wani, Fezza and Faza
Tempat: I-City Seksyen 7, Shah Alam

Friday, June 18, 2010

BorED

Posted by fazza at 3:49 PM 0 comments

saya sgt BOSAN. sangat..sangat

sindrom MALAS bekerja rini.

NAPEKAH

adeh

T_T


Thursday, June 10, 2010

MIsteRi

Posted by fazza at 5:27 PM 0 comments
Sape tah ni..
Gmbr ni bkn di crop, tp mmg diambil begitu.
Teknik fotografi misteri gamaknye...hahaha.
Tp i like. Mcm cool gtu.
hmmm....da xmisteri lg dah..
Like dis photo. gmbar yg di snap secara curi2..rase mcm gmbr terbaek yg penah aku amek..haha~

Yang kat bawah ni gmbr mkn2..byk kali punye mkn. Erk! kempis faza's pocket :p


 

faza's pocket Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal